luni, 22 noiembrie 2010

Uite surpriza...nu e surpriza

           Le-am comandat săptămâna trecută, părinţilor, bilete la concertul de Crăciun a' lu' Bănică. Îşi doreau să meargă şi ei într-un an să-l vadă live, fiind încântaţi de show-ul prezentat la tv, aşa că am zis să le facem o surpriză şi le-am comandat de pe un site de specialitate. Am scotocit pe acolo locurile rămase să fie cât mai bune şi am reuşit să le achit online după mai multe încercări (făceam haz de necaz cum ar fi fost să mă trezesc fară niciun ban pe card şi cu o duzină de bilete). Pentru că nu au un birou de unde să le ridici personal, m-am gândit că dacă e surpriză atunci să i le trimit acasă şi când vor vedea că primesc un plic în care sunt două bilete la concertul mult dorit se vor bucura. Ştiind că este tot timpul cineva acasă nu-mi făceam griji în privinţa livrării aşa că am lăsat doar numărul meu de telefon de contact.
          Au trecut două zile şi mă sună pe la ora 11 un tip de la firma de curierat că a ajuns acasă şi nu răspunde nimeni. Păi nu era frumos să anunţi şi dumneata că ajungi într-o oră sau o jumătate de oră? Stai să dau un telefon să vedem care este problema. Îi sun pe ai mei, erau şi ei plecaţi ca oamenii gospodari de oraş de provincie să facă nişte cumpărături. Îl sun pe tip înapoi şi il rog ori să aştepte 5-10 minute că o să vină cineva ori să revină mai târziu... am greşit... am dat drumul bestiei din el, parcă am turnat picătura ce i-a umplut paharul...ce să aştepte că el nu aşteaptă, o să plece şi o să returneze biletele, că el a venit şi nu e vina lui că nu este nimeni acasă.
        Stai omule să ne înţelegem că am plătit acest serviciu pe care îl faci, în afară de preţul biletelor şi crede-mă că nu mi se pare deloc o sumă modică, iar tu apari aşa neanunţat. Dacă aş fi avut măcar data în care ajung biletele aş fi organizat altfel dar aşa ce să facem să stăm toată ziua în casă cu ochii pe geam şi să tresărim de fiecare dată când trece cineva prin faţa porţii?...
         Un idiot cu mintea îngustă care se potriveşte perfect tipologiei angajatului român. El nu realiza că este reprezentatul unei firme şi dacă returna biletele scopul nu era îndeplinit. Din banii de livrare era şi dobitocul plătit şi dacă nu ar mai livra firma ar da faliment şi el şi-ar căuta un nou job. Dacă era caniculă sau ploua îl mai înţelegeam dar chiar nu cred că murea dacă aştepta 5 minute.
         Până am terminat de vorbit cu el la telefon au venit ai mei şi au luat biletele iar surpriza rămâne pe altădată, cu altă firmă se pare.
         Mă întreb dacă poţi face surprize în România de genul trimis flori sau o cutie cu bomboane cu un bileţel  în care iţi exprimi gânduri personale? Primeşte ciulini şi o cutie cu pietricele iar gândurile tale sunt subiect de bancuri pe net. Asta dacă se oboseşte să ţi le predea personal sau le găseşti pe preş în faţa uşii.

3 comentarii:

  1. Am patit-o si eu asemanator...

    de atunci, tot ce comand comand pe adresa de la birou si incerc sa aflu cat mai detaliat data si ora la care vor veni...

    Daca nu esti chiar tu acasa e riscant. Poate tata e pe buda si nu iese cand suna ala la usa... ce faci ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bună metoda ta de prevenire, dar dacă jobul ar presupune deplasări atunci eşti iar la mâna lor.
    Săptămâna asta şi-a comandat soţia lentile de contact şi a venit omul la 12 ziua. No problem până aici. Când să plătesc nu avea să-mi dea restul pentru că era prima livrare a zilei. Plata era de vreo' 130 lei şi i-am dat 200, adică nu era vorba că nu avea 2 lei. Specific românesc, ce să zic!?

    RăspundețiȘtergere
  3. merge... dar ai nevoie de noroc. ideea e ca trebuie gandita treaba pana la ultimul detaliu. pe mine ma suna un tip de ziua mea sa imi spuna ca are un colet pt mine...dar cica nu avea adresa completa. cand il intreb de la ce firma este... "daca va spun stric surpriza". si a reusit! fara sa imi raspunda la intreabare. cat de greu era sa zica o firma la intamplare?! deci.... trebuie totul calculat :)

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai o opinie de ce să nu o exprimi?