marți, 18 mai 2010

Of, of...măi,măi

Ia uite ce butonam televizorul şi am descoperit minunea. Pe Taraf Tv, nici nu ştiam că am aşa ceva în grila de programe, cânta Florin Salam. Nu m-aş fi oprit dacă nu vedeam cum plâng oamenii pe lângă el şi am vrut să văd ce e jalea asta. Omu' le zicea din suflet pentru mame şi taţi, duşmani şi fraţi şi nu doar aşa oricum ci cu patos mare de murea lumea...uite că îmi şi dă o lacrimă când îmi aduc aminte. 


Am şi eu o întrebare: Oamenii ăia au luat bani să plângă, au dat cu fum în platou ori cu piper că nu mai înţeleg nimic? Cât de imbecil să fii să plângi la o melodie ca asta sau de fapt până unde poate merge prostia omenească numai să iasă emisiunea bine?
De ce nu ne lasă firmele de cablu să ne alegem singuri grila de programe şi să nu mai plătim toate imbecilităţile unor analfabeţi? Eu nu vreau DDTV, OTV, TARAF şi alte posturi de genul ăsta, nu vreau 80 de canale doar 30, de ce să plătesc pentru ele?
Probabil pentru că nimic nu este făcut pentru individ doar pentru mase...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai o opinie de ce să nu o exprimi?